• Pistes de padel
  • Abril 09 010
  • El club

Escola de tennis

L’escola de tennis del nostre club està en procés de creixement. A l´escola d´hivern, actualment són 65 els alumnes de L´Escala i dels voltants que venen a aprendre aquest esport a les nostres instal·lacions.
Les classes es fan tota  la setmana,de dimarts a divendres totes les tardes i dissabtes als matins.
En totes aquestes classes es treballa en grups reduïts,  excepte en els grups dels més petits que tot just s’inicien en el món de l’esport, i que gaudeixen molt més treballant en grups més amplis.
Per realitzar totes aquestes classes el nostre club compta amb monitors i ajudants.

INICI CURS 2017-2018

El mes de setembre s'inicia una nova temporada de l'escola de tennis, que finalitzarà el proper mes de juny del 2018. Durant aquests mesos els alumnes podran participar en els campionats locals i provincials que organitzarà l'escola tant a nivell individual com per equips.

Aquí trobareu el full d´inscripció a les classes de tennis per aquest any i el podeu omplir i portar-lo a les oficines del club

BREU DESCRIPCIÓ DELS CAMPIONATS GIRONINS DE TENNIS ON HI PARTICIPEN ELS NOSTRES JUGADORS/ES .

Primer us expliquem les diferents categories per edats:

Benjamins: de 8 a 10 anys.

Alevins: d' 11 a 12 anys.

Infantils: 13 i 14 anys.

Cadets: 15 i 16 anys.

Júniors: 17 i 18 anys.

Absolut: majors d'edat ( tot i que les categories inferiors també poden participar-hi.)

Sènior +30, +40,...

CAMPIONATS SOCIALS: que juguen els socis en diferents categories (dobles, mixtes, individuals, sotsdotze, sotsdisset..) que se´n fa un a la primavera i un altre a la tardor.

OBERT FESTA MAJOR: Es disputa l´última setmana d´agost coincidint amb el començament de la festa Major de L´Escala, i també amb diferents categories : dobles, mixtes, individuals, sotsdisset,+50 ..)

CAMPIONATS PROVINCIALS

Per equips: es disputen arreu de la província amb les categories per nivell que hem descrit anteriorment. L'equip sol està format per 4 jugadors/es i l'eliminatòria és a 5 punts ( 4 individuals i 1 doble ).

Individuals: es disputa en un club de la província decidit per la delegació gironina de tennis. Cada jugador/a hi participa de forma individual en un únic quadre eliminatori.