• Pistes de padel
  • Abril 09 010
  • El club

Escola de tennis

L’escola de tennis del nostre club està en procés de creixement. A l´escola d´hivern, actualment són 65 alumnes de L´Escala i dels voltants que venen a aprendre aquest esport a les nostres instal·lacions.
Les classes es fan tota la setmana,de dilluns a divendres totes les tardes i dissabtes als matins.
En totes aquestes classes es treballa en grups reduïts, excepte en els grups dels més petits que tot just s’inicien en el món de l’esport, i que gaudeixen molt més treballant en grups més amplis.
Per realitzar totes aquestes classes el nostre club compta amb monitors i ajudants.

INICI CURS

El mes d'octubre s'inicia una nova temporada de l'escola de tennis, que finalitza el mes de juny. Durant aquests mesos els alumnes podran participar en els campionats locals i provincials que organitzarà l'escola tant a nivell individual com per equips.

BREU DESCRIPCIÓ DELS CAMPIONATS GIRONINS DE TENNIS ON HI PARTICIPEN ELS NOSTRES JUGADORS/ES .

Primer us expliquem les diferents categories per edats:

Benjamins: de 8 a 10 anys.

Alevins: d' 11 a 12 anys.

Infantils: 13 i 14 anys.

Cadets: 15 i 16 anys.

Júniors: 17 i 18 anys.

Absolut: majors d'edat ( tot i que les categories inferiors també poden participar-hi.)

Sènior +30, +40,...

CAMPIONATS SOCIALS: participen els socis en diferents categories (femení, masculí, dobles, mixtes) des del mes d'octubre al juny.

OBERT FESTA MAJOR: Es disputa l´última setmana d´agost coincidint amb el començament de la festa Major de L´Escala, i també amb diferents categories : dobles, mixtes, femení, masculí, sotsdisset,+55

CAMPIONATS PROVINCIALS

Per equips: es disputen arreu de la província amb les categories per nivell que hem descrit anteriorment. L'equip sol estar format per 4 jugadors/es i l'eliminatòria és a 5 punts ( 4 individuals i 1 doble ).

Individuals: es disputa en un club de la província decidit per la delegació gironina de tennis. Cada jugador/a hi participa de forma individual en un únic quadre eliminatori.